fredag 13 augusti 2010

A day well spent...

... i goda vänners lag.

Fredagen den 13:de har varit en mycket bra dag för fröken. Startade med med lunchcykel i Kungsbacka. Fick cykla tillsammans med ett härligt ambitiöst gäng motionärer som gav järnet i 60. Detta trots att klassen brukar vara cykel/core 30/30. För er som inte varit på Sportlifes anläggning i Kungsbacka kan jag varmt rekommendera ett besök. Cykelsalen är riktigt bra, fylld med Bodybikes, my favourite. Körde 4 backar idag, 12, 8, 12, 8 minuter, brukar vara en Activioklass för min del så jag ändrade min coaching en hel del vilket var utmanande och riktigt kul. Riktigt kul tack vare all den goa feedbacken från deltagarna. Jag kommer köra fler klasser i Kungsbacka om jag får chansen. Bäst av allt var att bästa Anna var med trots nattjobb och alldeles för få sömntimmar på morgonen.

Lunch på Kungsmässan, fick present, ett superfint armband, vilket jag hade önskat mig. Snabbt in till Göteborg, gissa om det var trixit att hitta parkering på heden idag... Hade lite tur, småsprang till Smart Eyes för att möta upp Magda och hänga lite med Liam medan M fick gjort sin synundersökning. Önskar jag hade energin den tvåochetthalvtåringen har.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar