onsdag 22 september 2010

Är sommaren slut nu..?

, inte förn's min Pollypåse är slut!

Veckan har startat fabulöst bra. I måndags träffades ett gäng entusiastiska om än nya gruppträningsinstruktörsutvecklare (inte ett ord man vill åka på i "hänga gubben", haha). Jag ingår numera i Sportlifes utvecklingsteam och i detta uppdrag ingår att hålla utvecklingsträffar med kedjans instruktörer. Vårt möte lade grunden i hur dessa träffar ska gå till. Inte nog med att jag får göra något jag tycker är enormt spännande och utmanande, jag får göra det tillsammans med mina vänner!

Tisdag innebar skola och en hel del.....

Ja ja, bara att ta tag i det här med att skriva en uppsats, jag måste ha en skruv lös..? Kan det lösas med omvårdnad?


Efter skolbänken ned till Sportlife city Domkyrkan för att teama med Emil. Vårt pass med Extensiva intervaller hade vi namngett "House of Opera", pun intended. Ja det var en del house och det en hel del operasjungande. Vi upplevde att det gick hem hos kunderna, vi kände dock att det fanns mer att plocka fram hos oss själva. Vi tog chansen och gjorde ännu bättre ifrån oss idag.

Åh nu lite EGO-boost. Min cykel 60 ActivioFrölunda ska starta kl 17:20 på onsdagar. Idag öppnade jag och förberedde salen 16:45, då sitter det redan kunder utanför och väntar på att få ta plats. Inte nog med detta, inne i salen har en kund redan ställt in "sin"cykel och lagt en mass torky-papper på. (Detta innebär ju att denna kund har koden, eller har riktigt bra "ching" med tjejera i repan). Kl 17:15 är varenda cykel bokad å då kan jag tillägga att pappa besviket meddelade att han "bara" hade reservplats igår när han bokade passet. Glad i hågen kom pappa ändå, han hade fått sin ordinarie plats, puh. Kl 17:17 drar Caroline igång passet för då finns det inte en enda cykel ledig. INCREDIBLE feeling! Vi fick bra feedback på passet och fler av våra kollegor som deltog tyckte att vi var grymt synkade och kompletterade varandra bra. Härligt jobbat idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar